Przygotowanie do realizacji usług

Posted on

Przygotowanie do sprzątania

Każde zlecenie na sprzątanie po zgonie wymaga odpowiedniego przygotowania. Cały proces rozpoczyna się już przy pierwszym telefonie. Zbierane są wszelkie konieczne informacje konieczne do określenia zasobów. Wpływ na to mają zarówno okolica miejsca zdarzenia (dojazd do posesji), które piętro, ilość pomieszczeń, ilość pomieszczeń skażonych itd. Na podstawie przeprowadzonego wywiadu będziemy w stanie określić zespół osób pracujących nad zleceniem, czas, a przede wszystkim i najważniejsze dla klienta – koszty. Dlatego jeśli to możliwe prosimy o zdjęcia. Na ich podstawie określamy m.in. ilość wyposażenia. Posiadamy własne auta i miejsca utylizacji dzięki czemu zapewniamy kompleksowe wykonanie usługi, z zachowaniem najwyższych standardów zaczynając na kontakcie z klientem, a kończąc na wykonaniu.

Bezpieczeństwo to podstawa

Po przybyciu na miejsce podstawą jest zachowanie bezpieczeństwa. My i nasi pracownicy posiadają rodziny dlatego niezwykle ważne jest byśmy bezpiecznie wykonali pracę, nie ryzykując zdrowia bliskich. Jak widać na zdjęciu kombinezon to podstawa, jednak trzeba podkreślić, że nie jest to jedyna bariera chroniąca przed zakażeniem. Poza środkami ochrony osobistej dużą wagę przykładamy do procedur. Na początku zlecenia do pomieszczeń wchodzi określona osoba, która wykonuje czynności zabezpieczające. Dopiero po nich może dołączyć reszta ekipy. Już na tym etapie minimalizujemy skutki zgonu, wstępnie minimalizując unoszący się odór. Ochrona przed bakteriami to jedno, sztuką jest nie rozprzestrzenianie ich po miejscu realizacji usługi. My jesteśmy w stanie zapewnić najwyższe standardy. Wynikają one zarówno z wiedzy, jak i z doświadczenia ( a tego nie da się kupić).

Wstępne rozpoznanie ogranicza koszty

Przeprowadzając powyższą usługę liczyliśmy się z dość drastycznym widokiem. Wiedzieliśmy ile pokoi zostało skażonych i jakie przedmioty. Dzięki bardzo dobremu, wstępnemu rozeznaniu oferujemy na rynku najniższe ceny i najszybszy czas reakcji. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie mając na uwadze charakter wykonywanych usług. Dbamy także o kieszeń zleceniodawcy – nie utylizujemy , tego co nie jest potrzebne. Dla nas oznacza to mniej rzeczy, dla Państwa – oszczędność. Jednak proszę pamiętać, że ostateczna decyzja należy do technika prowadzącego. Nie podpisze się on pod czymś co ewidentnie zostało skażone, a klient chce zachować w pomieszczeniu.

Zachęcamy do kontaktu. Jeśli się zastanawiasz nad zleceniem usługi wystarczy, że zadzwonisz. Z chęcią przedstawimy ofertę.